Jak tanio wzlecieć ponad poziomy? - przykłady: Śląsk


Od kwietnia województwo śląskie promuje się w ramach nowej kampanii "Pasjonauci". Jej założeniem jest reklamowanie atrakcji regionu przez samych mieszkańców - pasjonautów, czyli ludzi oddanych swoim pasjom...

„Pasjonauci polecają" to już kolejna z kampanii promujących śląskie jako region pełen energetyzujących atrakcji turystycznych. Jej bohaterami są „Pasjonauci", którzy dzięki swoim pasjom wznoszą się ponad przeciętność, a dzieląc się nimi z innymi, emanują pozytywną energią. Ich losy i historie budują wizerunek regionu aktywnych i ciekawych ludzi, otwartego dla każdego, kto szuka niezwykłych miejsc i niesamowitych przeżyć. Nie tylko Pasjonauci są przekonani, że takie miejsca znajdują się właśnie w śląskim.

Jednym z elementów kampanii są eventy. Bardzo ciekawie - moim zdaniem - wypadł prosty pomysł z balonikami w przejściach podziemnych Katowic i Warszawy. Kreatywna i tania koncepcja w przestrzeni publicznej wielkiego miasta sprawdza się doskonale. Myślę, że każdego przechodnia takie balony u sufity wytrącają z codziennego pośpiechu i przyciągają uwagę. Gratulacje dla pomysłodawców!