Kości na chorzowski wiadukt? - przykłady: Dumocalcin, Indonezja

Reklama Actavis w Dżakarcie
Każdy przechodzący kiedyś przez centrum Chorzowa natknął się na wiadukt, który przecina rynek w poprzek i niszczy całą przestrzeń publiczną. Zniszczony beton straszy przechodniów i grozi wypadkiem.

Z podobnym "meblem miejskim" mieli doczynienia mieszkańcy Dżakarty. Zmiana przestrzeni przyszła z dosyć nieoczekiwanej strony. Indonezyjski oddział agencji reklamowej Publicis, postanowił wykorzystać filary wiaduktu do reklamy ambientowej tabletek wzmacniających kości Dumocalcin.

Efekt jest widoczny na zdjęciach i w internecie. Jeśli wpisze się w Google nazwę medykamentu to na pierwszych pozycjach nie ma strony firmowej producenta, ale wpisy na blogach o niezwykłej reklamie. Koncern Actavis działa też w Polsce, więc szanse na zmianę chorzowskiego rynku w psie marzenie są realne.