Technologia: Czy zaleją nas ekrany LED?

Wizja miasta wg Screen Network?
Od początku 2011 r. firma Screen Network buduje w Polsce sieć 45 ekranów LED o powierzchni 50 m2 każdy. Ekrany te powstaną przy hipermarketach Tesco. Koszt inwestycji to kilkanaście milionów złotych. Screen Network liczy, że do 2014 r. uda się jej uzyskać sprzedaż na poziome ponad 50 mln. złotych.

KOMENTARZ
Digital Out of Home Media, czyli reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach w przestrzeni publicznej to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się segmentów rynku reklamy. Należy on też do najbardziej inwazyjnych. Wielkie powierzchnie reklam świecących w nocy to nie tylko zmora mieszkańców ale także kierowców. Firma Screen Network buduje swoją sieć przy hipermarketach. Należy być gotowym na wkroczenie tego rodzaju nośników także do centrów miast, które nie przypominają jeszcze futurystycznej metropolii ze strony główniej firmy. Z pewnością jednak pod względem przepisów prawa nie są gotowe na tą świetlną inwazję, a warto byłoby już o tym pomyśleć.